بايد صبور باشيم؛ ابراهيم‌زاده: مي‌توانستيم 3 امتياز را بگيريم
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي نفت تهران مي‌گويد که تيمش مي‌توانست برابر تراکتورسازي با پيروزي زمين را ترک کند.


  منصور ابراهيم‌زاده پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل تراکتورسازي در کنفرانس مطبوعاتي گفت: با توجه به حساسيت جدول و شرايط ما و تراکتورسازي پيش‌بيني مي‌کرديم يک بازي سخت در پيش داريم. به غير از دقايق اوليه بازي در ساير زمان مسابقه عملکرد خوبي ارائه داديم. در دقايق پاياني نيمه اول و در برخي از دقايق نيمه دوم مي‌توانستيم گلزني کنيم.

وي افزود: بازيکنان ما جوان هستند و بايد صبور باشيم تا سيقل بيشتري ببينند اما همين که مقابل تيم تراکتور يک گل عقب افتاديم و توانستيم جبران کنيم بايد به بازيکنانم خدا قوت بگويم هرچند مي‌توانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم.

وي در مورد اينکه نفت تهران همچنان از مشکل گلزني و نداشتن يک تمام‌کننده رنج مي‌برد، اظهار داشت: گل زدن يک مسئله ذاتي است و بعضي از بازيکنان اين خصوصيت را دارند. ما مربيان فقط مي‌توانيم شرايط گل زدن را فراهم کنيم. وقتي بازيکن ما در عرض دروازه حرکت مي‌کند و جسارت زدن شوت ندارد بايد بيشتر روي آنها کار کنيم.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: ايمان موسوي 23 سال سن دارد و يعقوب کريمي هم جوان است. ميلاد کرماني را هم که به درون زمين فرستادم شرايط سني‌اش زير 22 سال است و بايد آبديده‌تر شود. ان‌شاءالله گوران در ادامه بتواند اين مشکل ما را هم حل کند و رضا نوروزي با آماده شدن و رسيدن به ترکيب تيم مي‌تواند براي ما گل‌هاي خوبي بزند.



سرمربي نفت تهران در مورد تعطيلي ليگ گفت: اين مسئله ممکن است باعث توقف روند حرکت يک تيم شود و برعکس مي‌تواند به تيمي که در شرايط سخت قرار دارد کمک کند. واقعاً اين مسئله سخت است اما وقتي مي‌گوييم بايد تيم ملي را براي رسيدن به جام جهاني به اوج برسانيم بايد به عنوان بخشي از فوتبال اين مسئله را بپذيريم. ما از قبل مي‌دانيم در آبان ليگ تعطيل مي‌شود و بايد براي آن برنامه‌ريزي کنيم و ديدار تدارکاتي در نظر بگيريم تا شرايط‌مان را از دست ندهيم. هيچ کاري نمي‌توانيم کنيم و فقط بايد خودمان را براي اين مسئله آماده کنيم.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران در مورد شرايط برخي از بازيکنان تيم نفت تهران گفت: موجودي تيم ما اين است و نمي‌توانيم کسي را کنار بگذاريم. شايد برخي انتقاد کنند و بگويند يعقوب کريمي تنها دريبل مي‌کند اما ما بازيکنان جوان و خوبي داريم و بايد به آنها بيشتر بها دهيم. در کل از عملکرد بازيکنانم راضي هستم.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني براينکه هواداران تراکتورسازي با وجود اينکه در اين بازي مهمان بودند اما شعار تيم «نفت به شهر ما خوش آمدي» را مي‌دادند تصريح کرد: هرجا مي‌رويم و مي‌بينيم هواداران زيادي حضور دارند از اين مسئله انگيزه مي‌گيريم. حضور هواداران زياد بايد با احترام به تيم حريف هم باشد و به خاطر همين مسئله است که ما انگيزه مي‌گيريم. اينکه خوش‌آمد گفتند حرف خوبي بود و از حضور هواداران در استاديوم استقبال مي‌کنيم.

وي در مورد مصدوميت هادي شکوري در اين ديدار گفت: شکوري دچار مصدوميت شد و او را از زمين بيرون آورديم. در حال حاضر يخ‌درماني مي‌کند و بايد ام‌آر‌اي بگيرد تا معلوم شود چه مشکلي دارد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان